RESTRICTII DE CIRCULATIE
  EXISTENTE PE DRUMURILE NATIONALE DIN ADMINISTRAREA
  D.R.D.P. TIMISOARA
  SI VARIANTE DE OCOLIRE
  VALABILE IN LUNA APRILIE 2024.
Nr. crt. INFORMATII SECTOR DE DRUM RESTRICTIONAT (D.R.)
Categorie drum Numar drum Pozitii kilometrice pe A/DN Numar Poz. km pe bretea  Localitati apropiate Judet Restrictii existente   Valoarea reala a restrictiei Conditii de desfasurare a traficului Perioada instituirii restrictiei Restrictia poate fi ocolita de la km... la km… Observatii (pentru poduri, pasaje superioare si viaducte,  se va completa numarul deschiderilor si lungimea fiecarei deschideri)
inceput   sfarsit  bretea  inceput   sfarsit Cauza Denumire obstacolului Caracteristica restrictionata Clasa de incarcare a lucrarii de arta Stanga Dreapta Raza Inaltimea reala [m] Viteza [km/h]
km + m - km + m   km + m - km + m Masa totala [t] Masa pe axa simpla [t] Lungime [m] Latime [m] Masa totala [t] Masa pe axa simpla [t] Lungime [m] Latime [m] mai mica de 50 m [m] stg.1 stg.2 ax s ax d dr.2 dr.1 Data introducere restrictie Data estimata ridicare restrictie iesire   intrare
parte carosabila maxima intre elementele care au cauzat restrictia parte carosabila maxima intre elementele care au cauzat restrictia             km + m - km + m  
1 A 1 412 + 0 - 412 + 0                 Holdea  Hunedoara Sfarsit sector autostrada   latime         3,5                             Traficul rutier se desfasoara restictionat din punct de vedere al vitezei de circulatie   la terminarea lucrarilor                  
2 A 1 425 + 910 - 425 + 910                 Margina Timis Sfarsit autostrada. Constructie nod rutier   latime         3,5                             Traficul rutier se desfasoara restictionat din punct de vedere al vitezei de circulatie   la terminarea lucrarilor                  
3 DN 57 62 + 200 - 65 + 700                 Cozla Caras-Severin Consolidare versant   latime         3,5                             Varianta de serviciu locala. Circulatia rutiera dirijata cu semafoare pe 1/2 parte carosabila   la terminarea lucrarilor                
4 DN 57 122 + 900 - 122 + 930                 Nicolint-Oravita Caras-Severin Cedare zid sprijin   tonaj   7,50                                   Traficul rutier se desfasoara restictionat din punct de vedere al tonajului. Masa maximã admisã 7,5 t cu exceptia autoutilajelor de lucrari in zona drumului, interventie, salvare si politie. Ruta ocolitoare DN57 Oravita - DN 57B Iablanita - DN6 Orsova - DN 57 Moldova Noua                    
5 DN 57 137   500   152   990                 Nicolint-Oravita Caras-Severin Consolidare drum national   latime         3,5                             Circulatie 1/2 parte carosabila pe sectoare, in functie de specificul prestatiei   la terminarea lucrarilor                
6 DN 57B 4   950   4   950                 Oravita Caras-Severin Alunecare teren   latime         3,5                             , Circulaþie 1/2 parte carosabilã                      
7 DN 57B 8 + 660 - 9 + 980                 Oravita Caras-Severin Alunecare teren   latime         5,5                             circulatie in ambele sensuri, restrictie la marginea partii carosabile   la terminarea lucrarilor                
8 DN 68A 37 + 700 - 38 + 800                 Margina Timis Constructie nod rutier cu A1 si CIC   latime         4,00                             Nod rutier deschis partial   la terminarea lucrarilor                
9 DN 68A 38 + 800 - 54   80                 Holdea  Timis Sector cu succesiuni de curbe deosebit de periculoase   lungime       35,00                               Ansamblul de autovehicule cu o lungime mai mare de 35m vor circula deviat     permanenta                
10 DN 7A 86 + 601 - 100 + 300                 Obârșia Lotrului-Petroșani Hunedoara Sector restrictionat pana la finalizarea lucrarilor de reabilitare   tonaj   7,5                                   Traficul rutier se desfasoara restictionat din punct de vedere al tonajului. Masa maximã admisã 7,5 t cu exceptia autoutilajelor de lucrari in zona drumului, interventie, salvare si politie